דק סינטטי חיפה

 

דק סינטטי בחיפה

כמה שאנחנו אוהבים דק סינטטי – ודק סינטטי בחיפה – אהבה כפולה !
דק הוא ריצוף חדש שמיועד לגינה. הוא עשוי מפלסטיק ממוחזר. דק סינטטי שימש בחיפה ליצירת גג ירוק על גבי בניין בטון. היתרונות של דקים מסוג זה הם בכך שהוא אינו דורש תחזוקה ואין צורך להחליף אותו כל כמה שנים כמו חומרים אחרים שעושים. חומר זה מסייע גם בהפחתת נגר מי גשמים, שעלול להוביל להצפות ולזיהום מים. דקים סינתטיים פותחו בשנות ה-60 והם תוכננו לשימוש בגנים. הם עשויים מתערובת של פלסטיק, עיסת עץ וחומרי מילוי מינרליים. הדקים הסינתטיים האלה כל כך טובים בשילוב עם צמחים מלאכותיים עד שחלק מהאנשים הצליחו להטעות את העין. הם יכולים לשמש לקישוט או כדרך להפחית את כמות המים הדרושה לצמחים. מחפשים דק סינטטי בחיפה ? אצלנו בברנשטיין קיים מגוון ענק של דק סינטטי לבחירתכם.

יתרונות של דק סינטטי

השימוש בדקים סינתטיים בגינות גם הרבה יותר טוב לסביבה מכיוון שהוא אינו מכיל כימיקלים רעילים.
דקים סינתטיים עשויים מפלסטיק ומיועדים לשימוש בגינות. הם מהווים אלטרנטיבה זולה יותר לדקים אמיתיים הדורשים טיפול ותחזוקה רבים יותר. אם אתם רוצים שהגינה שלכם תיראה כאילו היא מלאת חיים, אבל אין לכם זמן או כישורים לתחזק אותה, דקים סינתטיים עשויים להיות הפתרון עבורכם! דקים סינתטיים מספקים דרך זולה לאנשים שמחפשים דק איכותי ועמיד לאורך זמן במחיר יותר נח.

על עיצוב, גינות ודקים למינהם

דק סינטטי מיועד לגינה ומגיע בטקסטורות ובעוביים שונים.
דק סינטטי יכול לשמש כדי להפוך את הגינה שלך ליפה יותר. מדובר בסוג של דק שמיועד לגינה ועשוי מחומרים סינטטיים.
דק סינטטי הוא סוג של ריצוף דמוי עץ המיועד לשימוש בגינה. ניתן להשתמש בו להכנת מחצלות להדברת עשבים או שניתן ליישם אותו על הקרקע כריצוף. החומר עשוי בדרך כלל מפוליפרופילן, שהוא סוג של פלסטיק. לדק הסינטטי יש יתרון חשוב מאוד על פני חומרים טבעיים מכיוון שהוא אף פעם לא מתפרק ואינו מושך אליו חרקים או מכרסמים.

מתלבטים איזה דק הכי נכון עבורכם? מוזמנים ליצור יתנו קשר ויחד נתאים עבורכם את הדק המושלם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן