פרגולה למרפסת בחיפה

יש אמת באמרה המפורסמת "כל בית צריך מרפסת", זאת יודע כל בעל דירה שאוהב את המרפסת שלו. מדובר באזור יחסית מוגבל בגודלו, אבל כזה המעניק את המרחב החשוב כל כך של אוויר טבעי, קצת שמש, נוף יפה אל הכרמל, הים או מבני העיר, ובו אפשר לשבת עם כוס קפה או עיתון, לארח ולהתרווח. אין פלא איפה שרבים מתושבי העיר גם בונים פרגולות למרפסת בחיפה, ויש להם סיבות טובות לעשות זאת.

מה היתרונות של בניית פרגולות למרפסת בחיפה?

היתרון של המרפסת בתור מרחב המצוי מחוץ לבית הוא גם החיסרון שלה. היא חשופה לתנאי מזג האוויר בעיר ובפרט לשמש הקופחת לאורך היום, שיכולה להיות חזקה למדי בקיץ, ומאידך לגשם היורד החודשי החורף. על כן, ישנם ימים רבים ושעות לאורך היום שבהם המרפסת הופכת לבלתי שמישה. בדיוק למען מטרה זו מקימים פרגולה למרפסת בחיפה, המספקת פתרון פרקטי, אלגנטי וגם דקורטיבי המשדרג את המרפסת לכדי מרחב שמיש ונוח בשמש, ועם קירוי מתאים גם בגשם. 

למה מומלץ לבנות פרגולה מעץ במרפסת בחיפה?

פרגולות בונים כיום בעיקר מאלומיניום ומעץ. אכן, לאלומיניום יש כמה יתרונות מבחינת עמידות והיעדר צורך בתחזוקה. יחד עם זאת, אי אפשר להשוות אותו מבחינת המראה לפרגולת עץ. הפרגולה העשויה מעץ נותנת למרפסת נגיעה טבעית ונעימה לעין, המחברת היטב את סביבת הבית הפנימית אל המרחב החיצוני, ומשתלבת בנוף הסובב את הבניין. עוד יש לציין כי העץ אמנם חומר גלם טבעי המושפע ממזג האוויר, אולם אם בוחרים בקורות שעברו אימפרגנציה ואם בוחרים חברה העובדת עם חומרים מעולים, הרי שהעץ יחזיק מעמד לשנים רבות, ורק אחת לשבע שנים בערך יהיה צורך לחדש את הצבע שלו – פעולה קלה לביצוע.

מה חשוב לדעת כשמתכננים פרגולות למרפסת שמש בחיפה?

יש כמה וכמה דברים שחשוב לדעת לפני בניית הפרגולה, ולכן חשוב להיוועץ באיש מקצוע. כך למשל, יש הבדל בין סוגים שונים של עץ גושני המתבטאים בחזות, בעמידות ובמחירים, ולעומת זאת גם עץ רב שכבתי מציג יתרונות משל עצמו לרבות המחיר. כמו כן, חשוב מאוד להתאים את הפרגולה למרפסת ולאורחות החיים של בעלי הדירה. לדוגמא, יש להחליט האם רוצים הגנה גם מהגשם, כיצד אתם משתמשים בדרך כלל במרפסת, האם רוצים לקבל הצללה מלאה או לקבל אור חלקי, האם יש קו עיצובי שהייתם רוצים לשמור עליו כגון אורבאני, כפרי, וינטג', מודרני וכדומה, עד כמה חזקות הרוחות בשכונה ובמפנה ההר בו אתם מתגוררים, עד כמה תהיו מוכנים להשקיע בתחזוקה, מהי מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, וכן הלאה.

עוד חשוב לדעת כי במקרים מסוימים נדרש אישור מהנדס עבור בניית פרגולה למרפסת בחיפה, והאישור בפני עצמו כרוך בהוצאה נוספת. יש כמובן פרגולות שלא צריכות אישור, אבל אם לא תעמדו בדרישות החוק תמצאו את עצמכם מסובכים בסופו של דבר מול הרשויות. 

למה כדאי להיעזר באיש מקצוע לבניית פרגולה עגולה למרפסת בחיפה?

ככלל, תמיד כדאי להיעזר באיש מקצוע לבניית פרגולה, מהסיבות שתוארו לעיל ועוד רבות אחרות. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי בניית פרגולה עגולה, אשר לרוב מצריכה התייחסות תכנונית יותר מעמיקה ומורכבת. במקרים רבים פרגולות למרפסות הינן תלויות או חצי תלויות ושעונות על הקיר בצידן האחד, עם קונסטרוקציה המחזיקה אותן באוויר. בשטח המלבני או הרבוע הנתון, בניית פרגולה עגולה דורשת ידע מקצועי וניסיון מוכח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן