חידוש דקים בחיפה

עם השנים ולאחר חשיפה ממושכת לחום ולקרינת השמש, לגשם, לחות ורטיבות, דקים בחיפה סובלים מנזקי בלאי. במקרים אלו שירות של חידוש דקים בחיפה המוצע על ידי חברת ברנשטיין פרגולות יכול להיות הפתרון הטוב והכדאי ביותר.

מה היתרונות של חידוש דקים?

על יד חידוש דקים  תזכו לרענן את חזות הדק שלכם. אנחנו מכירים את איזור הצפון טוב וכפועל יוצא מעניקים שירותי חידוש דקים באיזור חיפה והצפון.
 בנוסף תחזקו ותייצבו אותו וכך ייחסך מכם הצורך בהתקנת דק חדש או בבחירת פתרון ריצוף יקר אחר. כמו כן פעולה זו של חידוש דקים מעניקה לדק שכבת הגנה מחודשת מפני פגעי מזג אוויר ומזיקים.
בנוסף היא מעניקה לדק שכבר הפך למוכתם ואפור חזות רעננה ואטרקטיבית.

כל כמה זמן מומלץ לבצע חידוש לדק  – בדגש על איזור חיפה?

פעולות חידוש דקים הינן תקופתיות. יש לבצען מידי פעם בהתאם לסוג העץ ורמת עמידותו, מיקום הדק ותנאי הסביבה שלו.
אופי ותכיפות חידוש הדק מושפע מסוג העץ ממנו הוא עשוי ומידת עמידותו. למשל דק מעץ איפאה הינו חזק, צפוף ועמיד בפני תנאי סביבה. עץ כזה לרוב יידרש בפחות פעולות חידוש מאלו של עץ אורן רך ופחות קשיח וצפוף.

גם לתנאי הסביבה יש השפעה ישירה על הצורך בפעולות חידוש. למשל, דק שיותר חשוף לחום וקרינת שמש, לגשם, רטיבות ולחות, הצורך לחדש יהיה בתכיפות מרובה יותר מאשר דק המוגן מהשפעות אלו. כמו כן חידוש דק בחיפה מושפע מאופן השימוש בדק, ובין אם הדק סובל מחבלות ושריטות עקב גרירת והנחת חפצים כבדים, וכן אם הדק סובל מכתמים שונים שמקורם למשל בכתמי שמן, כתמי אוכל, בוץ ועוד. חידוש דק גם מושפע ממצב המבנה ותשתיות הדק אשר עם השנים עלולים לסבול משחיקה ובלאי, הניכר למשל  בחוסר יציבות, חלקים רופפים וכדומה. 

עבודות חידוש דקים בחיפה יכולות להתבצע פעם או פעמיים בשנה. בכל מקרה כדאי פעם בשנה להזמין איש מקצוע שיבדוק את מצבו של הדק.  איש המקצוע יבחן אם הוא כבר נדרש בעבודות חידוש הדק.  במקרים רבים הצורך בחידוש דק הינו גלוי לעין, למשל עקב צבע דהוי, ריבוי של שריטות וחבלות וכדומה. במקרים אלו מומלץ להזמין שירותי חידוש דקים כמה שיותר מהר.

כיצד מתבצעת העבודה לחידוש דקים בחיפה?

עבודות חידוש דקים בחיפה כוללות פעולות שונות, ביניהן ניקוי הדק, שיופו וציפוי הדק בחומרים ייעודיים. החומרים האלו מגנים עליו מפני מזיקים, חום וקרינת שמש וריקבון. כמו כן חשוב להדגיש כי מדובר בעבודות מורכבות הנדרשות בידע מקצועי וניסיון בתחום.
חובה שתהא הכרות עם סוגים שונים של דקים וסוגי עצים המשמשים בהם.
לכל סוג של עץ יש דרך טיפול וסוג חומרים מתאים. חשוב להבין כי טיפול לא נכון בדק יכול לפגוע בדק, באיכותו, חוזקו ועמידותו.

כמה עולה לחדש את הדק בחיפה?

עלויות חידוש דקים אינן אחידות והן משתנות. הן משתנות בהתאם לסוג, אופי והיקף העבודות נדרשות. כך למשל, יש הבדל בין עלויות חידוש המורכבות מעבודה בסיסית של צביעת הדק בלכה או שמן.
המחיר יעלה אם יש צורך גם בעבודות נוספות, כמו שיוף, החלפת קורות, חיזוק תשתיות וכדומה.
לכן, בכדי להוזיל עלויות חידוש דק עדיף שלא לדחות אלא לבדוק את המצב כל כשנה.
 בנוסף ההמלצה היא לבצע עבודות חידוש תקופתיות בסיסיות.
עבודות חידוש כאלו מונעות את הצורך בעבודות יקרות יותר.

דק שעבר חידוש דקים בחיפה על ידי חברת ברנשטיין פרגולות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן