גדר עץ בחיפה

גדר עץ בחיפה – כמה סטייל! הביקוש לגדרות עץ בעיירה הצפונית חיפה גובר. ועם הזמן אנחנו מוצאים יותר ויותר בתים ש"זכו" להתקשט בגדר עץ. אז מהם היתרונות של בחירת גדר עץ לגינה בחיפה? איזה סוג של עצים משמש עבור בניית גדר עץ? מה חשוב לדעת לפני בחירת גדר מעץ וכמה עולות גדרות מעץ לגינה בחיפה? על כך יוסבר במאמר הבא.

מהם היתרונות של גדר מעץ וגדרות בחיפה?

הסיבה להעדפת גדרות מעץ בחיפה נובעת מסיבות אסטטיות ופרקטיות כאחד. מבחינה אסטטית גדרות עץ בגינה הינן פריט טבעי, מרהיב ביופיו, בעל חזות מכובדת, המשתלב עם צמחיית הגינה ומעניק לה חזות ביתית ונעימה המשכיחה את היות הגדר מוצר שסוגר ומתחם. כמו כן, גדרות מעץ מוצעת בשלל עיצובים והן יכולות להתאים כמעט לכל סגנון עיצוב של גינה ובית, מסגנון עיצוב כפרי לסגנון עיצוב מודרני ועד לבית בעיצוב יוקרתי.

מבחינה פרקטית גדרות מעץ יכולות לספק מענה איכותי, יציב ועמיד. כמו כן ניתן להתאימן לכל תנאי שטח ולכל מטרת שימוש. בין אם מדובר בגדר נוי, גדר היוצרת הפרדה לשם פרטיות מהרחוב ומשכנים, או גדר לצורכי הגנה ומניעת פריצות וגניבות וחדירה של גורמים לא רצויים לבית ולגינה. 

גדר מעץ לגינה יכולה גם לשמש לצורכי הפרדה פנימיים. למשל כמעקה בטיחות בין טרסות, להקפת בריכה, להפרדת גינת ירקות ותבלינים משאר החצר, למניעת יציאה של ילדים קטנים או חיות מחמד ועוד.

מה חשוב לדעת לפני בחירת גדרות עץ בחיפה?

לפני בחירת גדר חשוב לדעת ולהגדיר את המניעים להתקנתה. המניעים משפיעים באופן ישיר על חזות ומאפייני הגדר הנבחרת.
למשל, גדר המיועדת לקבלת פרטיות נדרשת להיות גבוהה ובעלת מבנה צפוף. גדר המיועדת למנוע יציאה של חיות מחמד או ילדים קטנים נדרשת להיות עם מבנה וגובה המונעים טיפוס או קפיצה מעל הגדר

גדר המונעת נפילה מגובה נדרשת לעמוד בכל תקנות הבטיחות הרלוונטיות, השמות דגש על חוזק הגדר, יציבותה, גובהה ומרווחי שלביה. זאת בעוד שגדר נוי יכולה להיות בכל צורה, גובה ועיצוב מבוקש המתאים לזה של הגינה והבית. 

למעשה, כמעט כל  גדר נדרשת לעמוד בדרישות התקן והחוק. הדרישות המתייחסות לחומר ממנו עשויה הגדר. בגדרות מעץ יש לשים לב לטיב העץ הנבחר 

איזה סוגי עצים מומלצים לבניית גדר בחיפה?

לא כל סוג עץ מתאים לבניית גדר. עצים שכן מתאימים אינם אחידים והם נבדלים אחד מהשני בחוזקם.
 לכן, בעת בניית גדרות בחיפה יש לתת את הדעת לסוג העצים הנבחר והיותם מתאימים למטרה זו. 

בין סוגי העצים המתאימים עבור גדרות עץ לגינה בחיפה ניתן למצוא את האורן הפיני שמחירו יחסית נמוך. האורן, במידה ועבר הליכי חיטוי מתאימים  – מציג עמידות גבוהה בפני מזיקים ובפני תנאי מזג האוויר בקיץ ובחורף. כמו כן, מי שמבקש גדר יוקרתית יתכן ויעדיף גדר מעץ איפאה אפשר גם למצוא גדרות קני במבוק קלי משקל וזולים  בנוסף ניתן בימינו לקנות גם גדר עץ המבוססת על קורות סינטטיות 

מה העלות של גדרות מעץ לגינה בחיפה?

בבואכם לתכנן גדר עץ בחיפה חשוב להבין כי מחיר הגדרות אינו אחיד והוא משתנה. הפרמטרים הם :

  • מידות – מחירי גדרות מעץ נקבעים לפי שטחן, אורכן וגובהן.
    ככול שהגדר יותר ארוכה וגבוהה כך גם מחירה יעלה בהתאם.
  • סוג עצים – כאמור לסוג העץ יש השפעה ישירה על מחיר הגדר.
    בין אם מדובר בעץ איכותי ויקר כמו איפאה, עץ יותר פשוט וזול כמו אורן פיני או פתרונות זולים כמו גדרות במבוק או גדרות מעץ סינטטי.
  • מורכבות העבודה – התקנת גדרות עץ משתנה גם במידת מורכבותן.
    המורכבות מעלה את משך העבודה וחומרי הגלם הנדרשים עבורה.
     למשל מורכבות העבודות יכולה להיות בגין צרכים מיוחדים ליצירת התשתית. 

  • ייעודה של הגדר – ייעודה של הגדר משפיע על מורכבות בנייתה.
    למשל גדר נוי מעץ יכולה להיות עם תשתיות פשוטות.
    בעוד שגדר לצורכי פרטיות נדרשת להיות יותר גבוהה וצפופה ויש להקימה עם כמות יותר גדולה של עץ
    למידע נוסף על פרגולות מעוצבות, חזור לעמוד הבית >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן