תיקון גגות רעפים

תיקון גגות רעפים בחיפה

בברנשטיין פרגולות ודקים, אנו מקפידים לספק את השירות המקצועי ביותר לכל סוגי הלקוחות – פרטיים, מוסדיים ועסקיים. בעמוד זה בחרנו לשתף אתכם בתשובות לשלושת השאלות הנפוצות ביותר בנושא תיקון גגות רעפים.
המטרה לספק לכם את המידע המקיף ביותר בתחום.

מחפשים שירותי תיקון גגות רעפים בחיפה והצפון? 

מעוניינים בהחלפה או תיקון של גג הרעפים שלכם?

אנו כאן בברנשטיין פרגולות זמינים עבורכם בכל עת

במספר הטלפון – 073-7580095

ממה מורכב גג רעפים?

גג רעפים מורכב משני חלקים עיקריים:שלד העץ והרעפים עצמם.
שלד העץ מותקן על גג הבית ויוצר משולש.
המשולש גורם להיווצרות מרחב נוסף בין תקרת הבית לגג הרעפים והוא עליית הגג. על שלדת העץ מותקנים רעפים בצורת שתי וערב. הרעפים מיוצרים בצורה שמאפשרת להם להשתלב זה בזה וליצור משטח אחיד וללא חורים, ללא צורך להדקם יחדיו, לחברם בחומרים מדביקים, לנקבם או לקשור אותם. בנוסף, שיטת ייצור זו מאפשרת פירוק קל ופשוט של הרעפים במקרה הצורך.

באילו מקרים נצטרך תיקון גגות רעפים?

ישנם שני מקרים שבהם יש לדרוש שירות תיקון גגות רעפים בחיפה. המקרה הראשון הוא פגיעה חלקית בגג בצורת חורים או נזקים בחלק מן הרעפים.
פגיעות מזג אוויר או נזקים אחרים גורמים לעתים להיווצרות חורים.
 החורים מצריכים החלפה של חלק מהרעפים או של הגג כולו.
המקרה השני שבו יידרש תיקון גג רעפים הוא בלאי של שלדת העץ עליה מונחים הרעפים עצמם. שלדת העץ אמורה להחזיק מעמד שנים ארוכות בתנאי שהעץ עצמו איכותי ונשמר בצורה מקיפה וקפדנית. אך בלאי טבעי, לצד נזקים כאלה ואחרים, יכול לגרור היחלשות של שלדת העץ וכתוצאה מכך לסכנת קריסה של הגג באופן חלקי או מלא.

כשנוצר חשש לאחד משני המקרים הללו, כדאי להזמין איש מקצוע לביתכם שיבדוק את מצב הגג שלכם ויספק הערכת מצב מקיפה.

כמה זמן אורך תיקון רעפים?

במקרים של תיקונים פשוטים, מדובר במספר שעות עבודה. במקרים שבהם יש להחליף את כל הגג יהיה מדובר בדרך כלל ביום עבודה מלא.  במקרים שבהם מדובר בתיקון של גג גדול במיוחד העבודה יכולה לארוך כמה ימי עבודה.

 

יש לכם שאלה? מתלבטים מהו הפתרון הנכון לגג שלכם?

מעוניינים בהחלפה או תיקון של גג הרעפים שלכם?

אנו כאן בברנשטיין פרגולות זמינים עבורכם בכל עת

במספר הטלפון 073-7580095

תיקון גגות רעפים חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים בלבד, זאת משום שהעבודה מתבצעת בגובה ודורשת כישורים מיוחדים.
בעוד שבתי קומות רבים "מדגמנים" גגות בטון שטוחים, הרי שבתים פרטיים רבים נושאים בגאווה רבה גגות רעפים.
 גגות הרעפים ניתנים לעיצוב מסוגנן, ואתם יכולים לבחור את סוג הרעפים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי בשעה שמדובר בגגות רעפים, אתם תזדקקו לאנשי מקצוע שיבצעו את ההתקנה ותיקונים במידה וידרשו.

מתי תזדקקו לשירות תיקון גגות רעפים ?

גגות רעפים אשר נבנו בצורה נכונה הם לרוב עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מינימלית. יחד עם זאת, ייתכנו מצבים בהם יהיה צורך לבצע תיקונים שונים בגג עצמו, החלפת רעפים סדוקים או שבורים, חיזוק כל הקונסטרוקציה, איטום ואפילו החלפה של כל הגג כולו. חשוב שתדעו כי כל פרויקט אשר קשור לגג הרעפים שלכם משלב בתוכו גורמים שונים ועבודה מורכבת ומדויקת, על כן, צוות מיומן יהיה מסוגל לבצע עבודות קטנות במספר שעות עבודה, אך בשעה שמדובר על תיקונים נרחבים ייתכן כי התיקונים עצמם עלולים להימשך מספר ימים.

ישנם מספר מצבים בהם תזדקקו לשירות של תיקון גגות רעפים:

  • במידה ומתחילים להיווצר סדקים ברעפים ונדרשת החלפה שלהם.
  • במידה וקיים בלאי של שלדת העץ עליה מונחים הרעפים עצמם. החלשות או ריקבון של שלדת העץ עלול להביא לקריסה של הגג באופן חלקי או מלא, זכרו לשמור על זהירות וליצור קשר למטרת תיקון הגג ברגע שאתם מגלים תקלה כלשהי.
  • מעבר לתיקון תוכלו להזמין גם שירות של ניקוי ותיקון מרזבים במידה והוא נדרש.

 

הימים החמימים של הקיץ הם זמן טוב לתיקונם של גגות רעפים.
יחד עם זאת, בעת החורף התיקון יהיה יעיל יותר כיוון שיהיה ניתן לזהות בזמן אמת את הנקודות הזקוקות לתיקון.
כך העבודה תהיה קלה וממוקדת יותר.

בחברת ברנשטיין פרגולות ודקים נשמח לסייע ולוודא כי גג הרעפים שלכם נמצא במצב האופטימלי ביותר. כל זאת על מנת שאתם תוכלו להסיר דאגה מיותרת מליבכם.

תיקון גגות רעפים

איטום ותיקון גגות רעפים בחיפה

גגות רעפים רבים מעטרים ערים שונות בכל רחבי הארץ. 
בחיפה ניתן למצוא בתים פרטיים רבים אשר בחרו במראה האירופאי המרשים. 
אותם בתים נהנים מגג רעפים משלהם. אך חשוב לזכור כי תיקון גגות רעפים בחיפה יהיה נחוץ בשלב מסוים.
מומלץ יהיה לפנות אל חברת ברנשטיין פרגולות, אשר תוכל להשלים משימה זו על הצד הטוב ביותר בעבורכם.

מתי נזדקק לשירותי תיקון גגות רעפים בחיפה?

ביתנו הוא מבצרנו, על כך אין ויכוח. על מנת לשמור על תקינותו, חשוב יהיה לוודא כי כל חלקיו זוכים לתחזוקה מקצועית ויעילה.
אנשים רבים עשויים לגלות כי גם הם זקוקים להשלמתו של תיקון גגות רעפים בחיפה. החיים מביאים עמם מצבים מורכבים שונים אשר ידרשו את שירותי תיקון גגות הרעפים. כאשר בין המצבים הנפוצים ביותר שבהם תיתקלו, נוכל לראות את הנקודות הבאות:

  • תיקונים נקודתיים באזורים שונים על הגג.
  • החלפה של רעפים סדוקים או שבורים.
  • חיזוק של כלל הקונסטרוקציה של הגג.
  • איטום בכל שטח הגג.
  • החלפתה של הגג כולו בעת הצורך.
  • חיזוק או החלפה של שלדת העץ עליה מונחים הרעפים עצמם.

בשעה שאתם נאלצים להתמודד עם תקלות ובעיות שונות בגג הרעפים שלכם, אין זה מומלץ לנסות ולטפל במשימה זו בכוחות עצמכם. פנייה אל חברה מקצועית ומנוסה בתחום תהיה זו אשר תספק בעבורכם את הפתרון האיכותי מכל. כך לא תאלצו לסכן את עצמכם בעבודה בגובה ותוכלו להיות בטוחים כי המשימה תוכתר כהצלחה בצורה מהירה ומדויקת.

עושים את הבחירה המקצועית – בוחרים ברנשטיין פרגולות

 הצוות בחברת ברנשטיין פרגולות מזמינים אתכם ליהנות מן השירותים המקצועיים ביותר, אשר שמים את הצרכים והבטיחות שלכם במקום הראשון. אנו עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומקפידים על ביצוע של עבודה מקצועית ומדויקת בכל משימה. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והבטיחו את הטיפול והתחזוקה המתקדמת ביותר לגג הרעפים שלכם.

תיקון גגות רעפים בצפון

תיקון גגות רעפים בצפון

זקוקים לשירותי תיקון גגות רעפים בחיפה ואיזור הצפון? חברת ברנשטיין פרגולות היא הכתובת הנכונה בעבורכם! חברתנו מעניקה שירותים מגוונים אשר כוללים בין היתר ביצוע תיקונים בגגות רעפים, זאת על מנת להבטיח לכם את הבידוד האיכותי והאיטום הנחוץ על מנת שתוכלו להעביר את החורף בצורה בטוחה, יבשה וחמימה. בתים שנראים כאילו ונשלחו מהאגדות דורשים גם הם תחזוקה מתמדת, ועל מנת להשלים משימה זו בהצלחה, אנו מזמינים אתכם לפנות אל חברתנו ולהבטיח את קבלתו של השירות המקצועי והאדיב ביותר בתחום.

תיקון גגות רעפים בצפון הפסטורלי

גגות רעפים הפכו לנפוצים מאוד בחלקים רבים בארץ, זאת לרבות אזור הצפון הפסטורלי. גגות מסוג זה הינם קלים יחסית לגג יצוק בטון ובנייתם תהיה פשוטה יחדים לאנשי מקצוע מיומנים. חשוב לציין כי גגות אלו לרוב עמידים מאוד, אך מפעם לפעם מומלץ לבצע בקרה על כל חלקיו של הגג על מנת לאתר כשלים או בעיות אשר זקוקות לטיפול מיידי.

שירותי תיקון גגות רעפים בצפון יוכלו להתבצע בצורה המקצועית ביותר בעת פנייה אל חברה מנוסה בתחום. כך למעשה המקצוענים יהיו אלו אשר יבחנו את מצבם של הרעפים ושל הגג עצמו, ויתאימו בעבורכם את דרך הפעולה המתאימה ביותר תחת הנסיבות הקיימות. חברתנו תעשה את כל האפשרי על מנת שלסייע ולהפוך את הבית שלכם לנעים יותר לשהייה ולפטור אתכם מנוכחותן של נזילות שונות מהגג דווקא ברגעים החשובים ביותר בחיים.

תיקון גגות רעפים בצפון הפסטורלי

ברנשטיין פרגולות – לשירותכם בכל עת

במידה ואתם מבחינים בעובדה כי גג הרעפים שלכם דולף, אל תהססו ופנו עוד באותו הרגע אל חברת ברנשטיין פרגולות. חברתנו עוסקת במגוון תחומים הכוללים עיצוב פרגולות ודקים לכל מטרה, כמו גם תיקון גגות רעפים בשעת הצורך. חברתנו תעשה את כל האפשרי על מנת להתאים בעבורכם את הפתרון היעיל והמדויק אשר יפתור כל בעיה בצורה מקצועית. אנו כאן בברנשטיין פרגולות זמינים עבורכם בכל עת באתר ובמספר הטלפון 073-7580095

תיקון גגות רעפים מקצועי

גגות רעפים – בחיפה ובכלל 

גגות הרעפים שימשו לראשונה בטורקיה ובפרס במאה ה-15. במאמר זה, נדון בסוגים השונים של גגות רעפים ויתרונותיהם. גגות רעפים משמשים לפרקטיות שלהם במגוון אקלים. הם עשויים בדרך כלל מאריחי חימר, אריחי בטון או אריחי טרקוטה. גגות רעפים הם סוג של קירוי הנפוץ בעיר הצפונית חיפה. הם יכולים להיות עשויים מחימר, בטון או חומרים אחרים, והם בדרך כלל שטוחים. הרעפים מסודרים לרוב בדוגמה על פני הגג, אשר עשויה להיות סימטרית או א-סימטרית. גגות הרעפים שימשו במשך מאות שנים והם עדיין פופולריים מאוד היום. גגות רעפים הם סוג של קירוי שניתן לעשות מחימר, צפחה, בטון או מתכת. הם פופולריים ברחבי העולם בשל העמידות והאסתטיקה שלהם. גגות רעפים מורכבים לרוב מרעפים אשר מקובעים לגג או באמצעות מסמרים או צמנט. ברנשטיין מתמחה בחידוש ותיקון לכל סוגי גגות הרעפים בעיר חיפה

יתרונות של גגות רעפים בחיפה ובכלל

כיום לגגות רעפים מגוון שימושים ויתרונות. ניתן למצוא אותם על בתים, בתי ספר ומבנים אחרים. גגות רעפים עובדים היטב מכיוון שהם מציעים הגנה מפני נזקי מים ועוזרים להפחית את הרעש מהגשם על ידי לכידתו בתוך הרעפים עצמם. גגות רעפים פופולריים באזורים רבים בעולם מכיוון שהם אופציה דלת תחזוקה. הם גם עמידים מאוד ויכולים להחזיק מעמד עד 50 שנה ואף יותר.

 חוזק של גגות רעפים 

חוזק הגג תלוי בעובי הרעפים ובאיכותם. ככל שהאריחים עבים יותר, כך הם יהיו עמידים יותר. לגבי איכות, זה בדרך כלל נקבע לפי כמה חימר משמש בכל אריח. גגות רעפים קיימים כבר מאות שנים. הם בחירה פופולרית עבור בעלי בתים מכיוון שהם עמידים ודורשים פחות תחזוקה מחומרי קירוי אחרים. חשוב לדעת שלא כל האריחים זהים. ישנם סוגים רבים ושונים של אריחים, לכן חשוב לוודא שאתם יודעים מה אתם רוצים לפני שרוכשים אותם.

ישנם סוגים שונים של אריחים, כמו חימר, בטון, צפחה וטרקוטה. אריחי חימר יכולים להיות עשויים מחימר טבעי או מלאכותי, בעוד שאריחי בטון יכולים להיעשות ממלט וחול. אריחי צפחה עשויים מסוג סלע הנקרא פצלי וטרקוטה עשוי מלבני חימר אפויות.

תירון גגות רעפים ואיטום

תיקון גג רעפים חיפה

גג רעפים יכול להחזיק מעמד שנים רבות אם הוא מתוחזק כראוי. עם זאת, ישנם כמה גורמים שיכולים להוביל להידרדרות של הגג ובסופו של דבר צורך בתיקון. הסיבה השכיחה ביותר לצורך בתיקון גג רעפים היא נזקי מים. אם האריחים אינם אטומים כראוי או אם נפגעו מברד, אזי המים יחלחלו לתוך הבית ויגרמו לעובש ולנזק רב הן לפנים והן החיצוני של הבית שלכם. בנוסף, קיימת סבירות גבוהה שייווצרו נזילות גם בחלקים אחרים בביתכם לרבות חלונות, דלתות, תקרות וקירות. אם אתם זקוקים לתיקון גג רעפים בחיפה ברנשטיין היא הכתובת עבורכם לתיקון כל סוגי גגות הרעפים

תהליך תיקון גג הרעפים – מתי ולמה

סיבה נפוצה נוספת לצורך תיקון גג רעפים היא עקב נזקי ברד. אם יש לך גג רעפים ישן יותר עם חומר באיכות נמוכה יותר אז הוא עלול להיות רגיש יותר להיהרס על ידי תיקון גג רעפים הוא תהליך של החזרת התפקוד והמראה של גג רעפים. זה נעשה בדרך כלל בתגובה לנזק או הזנחה. ישנם שני סוגים של גגות רעפים, הסוג הספרדי והצרפתי. לסוג הספרדי יש אריחים המשובצים על קצה עם טיט, ואילו לסוג הצרפתי יש אריחים שטוחים עם שכבת מצעים. הסגנון הצרפתי פופולרי יותר בעולם מכיוון שהוא עמיד יותר בפני סופות ברד.

ממה עשויים גגות רעפים בחיפה

בחיפה נוכל למצוא הרבה בתים שזכו להתדהר בגגות רעפים. גגות רעפים עשויים מחימר, בטון או חומרים אחרים הניתנים לעיצוב רעפים. הם בחירה פופולרית לקירוי מכיוון שהם מציעים מספר יתרונות. היתרון הברור ביותר הוא שהם נעימים מבחינה אסתטית. לגגות רעפים יש מראה אלגנטי ומסורתי ויש הרבה סגנונות וצבעים לבחירה. יש להם גם יתרון נוסף שהם עמידים בפני אש, מה שאומר שהם יכולים לעמוד בחום העז של שריפה הרבה יותר זמן מאשר סוגים אחרים של חומרי קירוי. לרוב, גגות רעפים אכן דורשים תחזוקה מסוימת על מנת להבטיח שהם יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר.

כמו כל דבר טוב – גם גגות הרעפים זקוק לתחזוקה ותיקון שוטפים, במיוחד כאשר הוא ניזוק מאסונות טבע כמו סופות ברד או סופות הוריקן. הסיבה השכיחה ביותר לפגיעה בגג רעפים היא חדירת מים עקב התקנה לא נכונה או התיישנות.

***השירות ניתן באיזור חיפה והקריות בלבד!***

תיקון גגות רעפים - פרויקטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן