פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון - עיצוב שמשתלב בנוף

 זקוקים לפרגולה וגרים בצפון? צריכים שירותי פרגולות אלומיניום בצפון? 
 אם עניתם כן אפילו לחלק משאלות אלו, פרגולות מאלומיניום הן הפתרון עבורכם.
 החברה שלנו פועלת יותר מ-20 שנה בתחום הפרגולות ופתרונות החוץ.
אנו חלוצים בתחום עיצוב והרכבת פרגולות אלומיניום בחיפה ומספקים לכם פתרונות איכותיים ומעוצבים. אנחנו ב"ברנשטיין פרגולות" מקפידים הקפדה על ביצוע מעולה והתאמה אישית מלאה.

 צרו היום קשר עם חברת ברנשטיין לקביעת פגישת ייעוץ

וקבלת הצעת מחיר מנצחת עבור פרגולות אלומיניום בחיפה –

התקשרו 073-7580095 ואנו לשירותכם.

למה לבחור בפרגולת אלומיניום? מה היתרון בפרגולות אלומיניום בצפון?

 הלהיט בתחום כיום הוא ללא ספק התקנת פרגולות אלומיניום בצפון . זאת הודות לשילוב מאפיינים. המאפיינים יוצרים מכלול משתלם ויעיל במיוחד המתאימה למגוון מצבים ותנאי שטח משתנים.
 מצבים שלרוב נמצא בחלקה הצפוני של מדינתנו. יש כמה סיבות שבעטיין כדאי לכם לבחור בפרגולת אלומיניום:

  • עמידות: השימוש באלומיניום יאפשר לכם להתקין פרגולות אלומיניום בחיפה שיהיו עמידות.
    העמידות תהא נפלאה לאורך שנים ארוכות של שימוש וחשיפה לפגעי מזג האוויר הישראלי. האלומיניום הוא מתכת קלה אך חזקה ועמידה. 
    המתכת הזו מונעת חלודה, שחיקה מקרני שמש ושאר המפגעים אשר קיימים בחומרים אחרים.
  • אפשרויות גימור מרהיבות: פרגולות אלומיניום לא חייבות להגיע במראה מתכתי. גרים באיזור הצפון ומחפשים שירותי פרגולות? אנחנו מציעים פרגולות אלומניום בצפון >>
    אנו מציעים לכם מגוון אפשרויות גימור, למשל, גימור לבן במראה עץ טבעי. כל חלקי האלומיניום שמשתמשים בהם בברנשטיין צבועים אלקטרוסטטית לעמידות ללא פשרות.
  • מודולריות קלה: בבנייה נכונה ותכנון מתאים, פרגולת אלומיניום יכולה לאפשר לכם מודולריות נוחה וקלילה – תוספת מרכיבים, הוצאת הקורות לניקוי וכיוצא באלו.
  • מרכיבים מקצועיים:  לא נעשה כלל שימוש בחלקי פלסטיק שעשויים להישחק או להישבר, המבנה חזק ויציב מאוד ולכן לא נוצרים רעשים כאשר הרוח נושבת.
  • מגוון אפשרויות קירוי והצללה: מהצללה חלקית עם קורות אלומיניום בלבד ועד פתרונות קירוי ממונעים ומתקדמים.

מקצועיות ומיומנות בבנייה מאלומיניום

מעבר ליתרונות הרבים של בניית פרגולות אלומיניום בחיפה, כאשר אתם בוחרים לעבוד עם חברת ברנשטיין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו תוצאות מדויקות ומקצועיות ללא פשרות. בנייה מאלומיניום מחייבת ידע ומיומנויות ספציפיות, כלי עבודה ייעודיים והבנה לגבי חומרים והתאמת המבנה לסביבתו – את כל אלו ועוד אנו מספקים בברנשטיין בכל שלבי התכנון והביצוע. אתם מקבלים מאיתנו יחס אישי לכל פרויקט, התאמה אישית מקיפה ותוצאה סופית שהיא באותה המידה מרהיבה אסתטית והנדסית.

 צרו היום קשר עם חברת ברנשטיין לקביעת פגישת ייעוץ

וקבלת הצעת מחיר מנצחת עבור פרגולות אלומיניום בחיפה –

התקשרו 073-7580095 ואנו לשירותכם.

פרגולות אלומיניום בצפון – אסתטיקה, איכות וסטייל 

פרגולות אלומיניום בצפון מבית היוצר של ברנשטיין נחשבות המילה האחרונה. בכל מה שמדובר בתחום החיפויים החיצוניים כנגד הגשם והשמש באזור הצפון ובחיפה בפרט -יש שם אחד שצריך לזכור.
א. עמידות החומר היא רק חלק קטן מיתרונותיה של פרגולה מאלומיניום. כאשר התנאי ההכרחי הוא תכנית בנייה נכונה.
 על התכנית להיות מתאימה לשטח ולמבנה הקיים ולעמוד בתקנות הבטיחות הנדרשות.

לקוחות רבים המתגוררים בבתים פרטיים ובבתים בעלי מרפסות בוחרים בבניית פרגולות אלומיניום בחיפה.
הסיבות לבחירת האלומניום כחומר עבור הפרגולות הן
1. פרופילים של פרגולת אלומיניום עשויים כולם מאלומיניום ולא מפח או מברזל.
הפרופילים צבועים אלקטרוסטטית בצבעים המתאימים לטיב החומר ולמיקום (חוץ ולא פנים). עובדה זו מאפשרת לחיפוי להישמר לאורך זמן למרות פגעי מזג האוויר.

פרגולה מאלומיניום אינה מאובזרת בחלקי פלסטיק העלולים להיסדק ולהתעוות בשל החשיפה הממושכת לשמש. העובדה הזו הופכת אותה לעמידה פי כמה! 
השלבים של הפרגולה מעוגנים בכמה מקומות אל הקורות, עובדה שאינה מאפשרת תנועה המייצרת רעש סטטי בתקופת החורף.
בנוסף, השלבים ניתנים לשליפה מהירה המאפשרת ניקוי נוח.

בנייה מקצועית של פרגולת אלומיניום בצפון הינה מכרעת. שיפוע נכון מאפשר את קליטת המים וניקוזם בצורה טובה, ובנייה נכונה מאפשרת חדירה מינימלית של מים במקרים בהם מדובר בפרגולה פתוחה. צפיפות השלבים משתנה בהתאם לצורכי הלקוח תוך שיקולים המתייחסים למידת הצל הרצוי. כמו כן, קיימת האפשרות לדלל בשלבים כדי להתקין סוכה. 
אנחנו יכולים להמשיך ולספר לכם לנצח על פרגולות אלומניום בצפון – אבל אין טוב ממראהעינים ולכן צרפנו תמונות.

אסתטיקה וניידות נוחה באותה החבילה

המראה האקסקלוסיבי והאסתטי אינו בא על חשבון החוזק והעמידות של הפרגולה. פרגולה מסוג זה מאופיינת בשלבים עגולים ונאים ללא פינות וזוויות חדות ונחשבת בטיחותית. על מנת לאפשר נוחות הזזה מאובזרות הפרגולות במסילות אלומיניום נוחות לשימוש על ידי אבזור רגלי הפרגולה במגרעות מותאמות, כך ניתן להזיז את תריסי הגלילה ומסכי הגלילה סביב לפרגולה.

שינויים בעיצוב ניתנים לביצוע על ידי הוספת מצחיות, אבזור דקורטיבי נוסף ולוברים על פי העדפת הלקוח. ניתן למצוא פרגולות אלומיניום בצפון המאופיינות במסגרת אלומיניום במבנה מלבני מוגבה המאפשרת עיצוב אלגנטי תוך הסתרה של חיבורי השלבים והברגים הנלווים. קיימת האפשרות גם לבניית פרגולות מאלומיניום ללא רגליים והתקנת כיסוי המספק הגנה משמעותית כנגד הגשם.

פרגולות אלומיניום בצפון של חברת ברנשטיין פרגולות

כל היתרונות של פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון הפכו בשנים האחרונות להיות אחד הטרנדים הפופולריים ביותר. הצפון הירוק ומלא ההרים והגבעות, משמש בתור בית אהוב לאנשים רבים. על מנת שתוכלו ליהנות מהטבע אשר נשתקף מהחצר או מהמרפסת בנוחות ייתכן ותזדקקו לפרגולה איכותית שתגן עליכם מפני השמש הקופחת או מפני הגשם. פרגולות אלו משפרות את מראהו הכללי של הבית כולו ומאפשרות את יצירתה של פינה שקטה ונעימה בה תוכלו לשבת בניחותא בכל רגע שתרצו.

שימוש בפרגולות אלומיניום בצפון מאפשרות לכם להשיג את פתרון ההצללה האולטימטיבי! היתרונות של התקנת פרגולות מסוג זה כוללים בין היתר:

  • עיצוב חדשני – כל אחד מאתנו הוא שונה ומיוחד, כך שאין סיבה שהפרגולה שלכם תראה בדיוק כמו זו של השכנים. קיימים מספר עיצובים לפרגולות אלומיניום וגם אותן כיום ניתן לצבוע באמצעות טכנולוגיות חדישות ולהעניק לפרגולה מראה שונה ומקורי.
  • עמידות – פרגולות אלומיניום בצפון עמידות במיוחד בפני חלודה. דבר זה מבטיח כי הפרגולה תשרוד בצורה טובה לאורך זמן, בשמש ובגשם, מבלי שהמוטות יפגעו.
  • מתכת קלה – אלומיניום היא אחת המתכות הקלות אשר משמשת לצרכים שונים. הודות למשקל הנמוך של פרגולה מאלומיניום, היא מתאימה במיוחד למרפסות מבלי להכביד על הקיר או רצפה עליה עומדת.

פרגולה חסכונית לטווח הארוך

חשוב לציין את העובדה כי פרגולות אשר עשויות מאלומיניום הן פתרון הצללה חסכוני, הן שורדות לאורך זמן ואינן מאבדות מחוזקן או מהיופי שלהן לאורך השנים.
העמידות של האלומיניום מבטיחה כי הפרגולה תשמור על צורה ועיצובה לאורך זמן . יחד עם זאת חשוב לזכור כי ישנה חשיבות למיקום הפרגולה, זאת מפני שבמיקומים טופוגרפיים מורכבים תחת תנאי מזג אוויר מסוימים, כמו רוחות חזקות, היא עלולה להתפרק ולהתעופף.

אנו בחברת ברנשטיין פרגולות ודקים פעילים בתחום החל משנת 1992, ומאז מספקים פתרונות איכותיים ומעוצבים לפרגולות ודקים לכל מטרה בהתאם לצורכי השטח, לסגנון הבית ולטעם האישי של הלקוח. צרו קשר עוד היום בכדי לגלות את כל היתרונות והחסרונות של פרגולות אלומיניום בצפון.

פרגולות אלומיניום בצפון שהותקנו על ידי חברת ברנשטיין פרגולות 

בניית פרגולות אלומיניום בצפון על ידי המקצוענים

במידה וגם אתם מחפשים חברה מקצועית אשר בונה פרגולות אלומיניום בצפון, הרי שהגעתם למקום הנכון! חברת ברנשטיין פרגולות, הינה חברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה בהקמתן של פרגולות ודקים. חברתנו בונה הן באלומיניום והן בעץ, ותשמח להרחיב על ההבדלים המשמעותיים בין שני חומרי גלם איכותיים אלו.

פרגולות אלומיניום בצפון מאפשרות לאנשים רבים ליהנות מעמידות נהדרת.
 מול תנאי מזג האוויר הפכפכים בישראטל חשוב שתהא עמידות למשך פרקי זמן ארוכים במיוחד. חשוב לציין כי על מנת שהפרגולה החדשה שלכם אכן תוכל לשרת אתכם נאמנה חשוב יהיה לבחור בחברה מקצועית ומנוסה.
חשוב לבחור באיש מקצוע שמכיר את עולם הפרגולות על בוריו וכן את האיזור.
לכל איזור בארץ יש תנאים והיבטים מיוחדים וחושב מאוד לשקלל אותם.
לכן כאשר אתם מחפשים פרגולות אלומניום בצפון – פנו אל ברנשטיין פרגולות.
חברתנו מתמחה במתן פתרונות כבר עשרות שנים.

  • חשוב לציין כי אמנם פרגולות עץ יהוו בחירה מעוצבת ומדויקת, הרי שניתן יהיה ליצור את הפרגולות גם מהאלומיניום אשר הינו מתכת קלה, חזקה ועמידה במיוחד.
  • אנשי מקצוע יוכלו להעניק לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות גימור שונות. כך שניתן יהיה להקנות לפרגולת האלומיניום שלכם מראה עץ לבן ולא מתכתי ורגיל.
  • בנייתה של פרגולה מסוג זה דורשת מיומנות רבה וניסיון בעבודה עם אלומיניום. מעבר לכך, חשוב לוודא כי אנשי המקצוע בהם אתם בוחרים יוכלו לוודא כי הפרגולה המותקנת תתאים לתנאי השטח ומזג האוויר באזור שלכם. נקודה זו חשובה ותסייע למנוע נפילה של הפרגולה באזורים החשופים לרוחות חזקות.

הגנה מושלמת מפני השמש והגשם גם יחד

פרגולות אלומיניום מאפשרות לאנשים רבים ליהנות מפרגולה מעוצבת ועמידה במיוחד. זו תוכל לספק בעבורכם את אפקט ההצללה הרצוי מפני השמש הקופחת, זאת לצד הגנה מיטבית מפני הגשם, אשר גם לא יזיק לאלומיניום עצמו.

צרו קשר עם חברת ברנשטיין פרגולות עוד היום על מנת להבטיח את קבלתו של הייעוץ המקצועי ביותר בנוגע לפרגולה בה אתם מתעניינים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע ולהסביר אודות ההבדלים שבין חומרי הגלם השונים והיתרונות של כל אחד מהם. מעבר לכך, חברתנו תסייע ביצירת העיצוב המתאים לכם ביותר והקמתה של הפרגולה בפועל במקצועיות רבה.

פרגולת אלולמניום בצפון הארץ שהותקנה על ידי חברת ברנשטיין פרגולות

פרגולות אלומיניום בחיפה

פרגולות אלומיניום הן בחירה פופולרית בקרב בעלי בתים רבים בחיפה. הם עמידים, קלים ומגיעים במגוון סגנונות וצבעים. מאמר זה יבדוק מדוע כדאי לכם לשקול שימוש בפרגולת אלומיניום ומה עליכם לבדוק בבחירתכם. עם פרגולת אלומיניום הנכונה תוכלו לקבל את אזור החוץ המושלם שתמיד רציתם. פרגולות אלומיניום הן דרך מצוינת להוסיף מגע אלגנטי לגינה שלך. הם מציעים הגנה מפני השמש והגשם, אך עדיין מאפשרים אוויר צח ואור טבעי. פרגולות אלו יכולות לשמש בכל חלל חיצוני, בין אם זה במרפסת או סתם כקישוט סביב הנכס שלך. ברנשטיין מומחים בהקמת פרגולות מאלומיניום לכל סוגי הבתים בהתאמה אישית

סוגים של פרגולות אלומיניום

ישנם שני סוגים עיקריים של פרגולות: סוג באוויר הפתוח שעשוי לרוב מאלומיניום, עץ או ויניל; וסוג אוויר סגור שעשוי מלוחות זכוכית עם מסגרות אלומיניום. פרגולות אלומיניום הן בחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים להוסיף קצת צל והגנה מפני פגעי מזג האוויר לחצר האחורית שלהם. אלומיניום הוא חומר קל משקל ועמיד הזמין במגוון רחב של צבעים, סגנונות וגימורים. זה מקל על בעלי בתים למצוא סגנון שמתאים לבית או לגינה שלהם. פרגולות אלומיניום זמינות בצורות וגדלים רבים ושונים. ניתן להתאים אותם כך שיתאימו לכל גודל חצר או חלל. פרגולות הן דרך פופולרית להוסיף מרחב מחיה חיצוני לבית שלך. הם יכולים לשמש ככיסוי למרפסת, סלון חיצוני או סתם כמקום ליהנות מהחוץ.

יתרונות הפרגולה מאלומיניום

מאילו יתרונות תוכלו ליהנות עם פרגולת אלומיניום? פרגולה מאלומיניום תסייע במתן צל לגינה או למרפסת שלכם, כך שהיא לא תתחמם יותר מדי במהלך היום. המשמעות היא שתוכלו להשתמש בחלל החיצוני שלכם כל השנה מבלי לדאוג פרגולת האלומיניום היא בחירה מצוינת לבעלי בתים שרוצים לבחון את האפשרויות של מגורים בחוץ. פרגולה היא סוג של גג, בנוי בדרך כלל מעץ או מתכת, המכוסה בגפנים וצמחים. זה יכול לשמש כחדר חיצוני, מקום להירגע בצל, או כתפאורה לאירוח אורחים.

פרגולות אלומיניום הן סוג של חופה חיצונית העשויה מאלומיניום. בברנשטיין מייצרים פרגולות איכותיות מאלומיניום במחירים נוחים.

פרגולות אלומניום בצפון - כשרוצים להנות מעיצוב ואיכות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן